مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 22:002020-12-02اقتصادي

بازدید معاون وزیر جهادکشاورزی از واحدهای پرورش مرغ ورامین


معاون وزیر جهادکشاورزی با توجه به مشکلات چند هفته اخیر در خصوص تأمین و توزیع مرغ در کشوربه طور سرزده از 4 واحد پرورش مرغ گوشتی شهرستان ورامین بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مرتضی رضایی معاون وزیر جهادکشاورزی در امور تولیدات دامی عصر چهارشنبه از 4 واحد پرورش مرغ گوشتی و تخم گذار شهرستان ورامین به طور سرزده به منظور نظارت بر عملکرد کمیته رصد و پایش نهاده های دامی و طیور و راستی آزمایی در زمینه فعال و غیرفعال بودن واحدها بازدید کرد.

بازدید سرزده معاون امور تولیدات دامی برای رفع مشکلات این واحدها به ویژه تأمین نهاده های این واحدها از قبیل سویا و ذرت که از طریق سامانه جهادکشاورزی دریافت می کنند انجام شد.

در این بازدید به خاطر مشکلات چند هفته در خصوص تأمین و توزیع مرغ در کشور هماهنگی های لازم در خصوص توزیع مرغ های گوشتی و تخم مرغ گذار با قیمت مصوب توسط وزارت صمت بوده است.

وی در این دیدار تأکید بر نظارت بر شرکت های توزیع کننده نهاده های دامی دستوراتی صادراتی صادر کرد تا شرکت تعاونی ها که نهاده های دامداری ها و مرغداری ها دریافت می کنند به دست صاحب اصلی برسانند.

در این بازدیدها معاون وزیر جهادکشاورزی از 4 واحدی که بازدید کرد در هر دوره بیش از 60 هزار قطعه مرغ گوشتی پرورش و به بازار مصرف ارائه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون وزیر جهادکشاورزی از واحدهای پرورش مرغ ورامین

بازدید معاون وزیر جهادکشاورزی از واحدهای پرورش مرغ ورامین