مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 21:452020-12-02سياسي

سازمان ملل دولت «مادورو» را بعنوان نماینده ونزوئلا به رسمیت شناخت


سفیر ونزوئلا در سازمان ملل اعلام کرد که این نهاد جهانی دولت «نیکلاس مادورو» را به عنوان تنها نماینده قانونی این کشور برای دوره 2021-2020 به رسمیت شناخته است.

- سفیر ونزوئلا در سازمان ملل اعلام کرد که این نهاد جهانی دولت نیکلاس مادورو را به عنوان تنها نماینده قانونی این کشور برای دوره 2021-2020 به رسمیت شناخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ساموئل مونکادا ، نماینده ونزوئلا در سازمان ملل متحد در یک پیام در توییتر نوشت که مجمع عمومی سازمان ملل متحد روز چهارشنبه دولت نیکلاس مادورو ، رییس جمهور کنونی ونزوئلا را به عنوان تنها نماینده قانونی این کشور به رسمیت شناخته است.

او در ادامه پیام خود، این رویداد را نشان دهنده شکست ماجراجویی استعمارگرانه دولت دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا در برابر ونزوئلا و یک پیروزی برای حاکمیت و استقلال این کشور خواند.

او در پیامی دیگر نوشته است: مجمع عمومی سازمان ملل که 193 کشور عضو جامعه بین المللی را شامل می شود رویه آمریکا در تحمیل نماینده دیپلماتیک بر سایر کشورها آنهم برخلاف اراده مردمانشان را رد کرد.

این یک پیروزی برای قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل است .

گفتنی است که خوان گوایدو ، رهبر مخالفان دولت مادورو در ونزوئلا و رییس جمهور خودخوانده این کشور از حمایت واشنگتن و گروهی از هم پیمانان آمریکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل دولت «مادورو» را بعنوان نماینده ونزوئلا به رسمیت شناخت

سازمان ملل دولت «مادورو» را بعنوان نماینده ونزوئلا به رسمیت شناخت