مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 21:152020-12-02سياسي

اعمال مدرک تحصیلی دوم فرهنگیان در رتبه شغلی


نایب رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی مقرر کردند که مدرک تحصیلی دوم فرهنگیان و افراد شاغل در مدارس در رتبه شغلی آنها اعمال شود.

- رحمت الله نوروزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در جریان بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح یک فوریتی تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اصلاح تبصره ماده سه این قانون برای تامین نظر شورای نگهبان موافقت کردند.

وی تصریح کرد: در تبصره اصلاحی آمده است وزارت آموزش و پرورش مکلف است در سال 1399 نسبت به اعمال مدرک تحصیلی دوم افرادی که فعالیت آموزشی در مدارس دارند، اقدام کند.

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بار مالی این تبصره در سقف اعتبار پیش بینی شده در ردیف 127500 وزارت آموزش و پرورش در قانون بودجه سال 1399 تأمین می شود و از تاریخ اول بهمن 1399 قابل اجرا است.

نوروزی خاطرنشان کرد: اعمال مدرک تحصیلی دوم افراد ذینفع در سنوات بعد منوط به پیش بینی اعتبار در بودجه های سنواتی است.

گفتنی است در شرایط کنونی شاغلان در وزارت آموزش و پرورش وقتی مدرک تحصیلی خود را از فوق دیپلم به لیسانس ارتقا می دهند این مدرک در رتبه آنها اعمال می شود اما وقتی مدرک دوم را اخذ می کنند، این مدرک در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال مدرک تحصیلی دوم فرهنگیان در رتبه شغلی

اعمال مدرک تحصیلی دوم فرهنگیان در رتبه شغلی