مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 20:252020-12-02دانش

وزیر علوم:فعالیت های غیرحضوری دانشگاه ها بعداز پاندمی کرونا ادامه می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو منصور غلامی در نشستی با مدیران، مسئولان و فارغ التحصیلان مجتمع آموزشی و نیکوکاری رعد و بازدید از این مؤسسه با اشاره به شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: فعالیت های غیرحضوری دانشگاه ها بعد از پاندمی کرونا هم ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو منصور غلامی در نشستی با مدیران، مسئولان و فارغ التحصیلان مجتمع آموزشی و نیکوکاری رعد و بازدید از این مؤسسه با اشاره به شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: شرایط ناشی از پاندمی کرونا همه دانشگاه های کشور را در موقعیتی قرار داد که امکان حضور دانشجویان نبوده و نیست، مجموعه های دانشگاهی در این شرایط کاری را انجام داده اند که در شرایط عادی فکرش را هم نمی کردند.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: اغلب دانشگاه در نیم سال گذشته مسائل و مشکلات بیشتری داشتند که در نیم سال جاری بسیاری از این مسائل و مشکلات برطرف شده است.

غلامی پیرامون آموزش الکترونیکی و ظرفیت ایجاد شده گفت: بسیاری از دانشگاه ها این ظرفیت را دارند و توانمندی را نشان دادند که پس از برطرف شدن این بیماری بتوانند بخشی از فعالیت های شأن را به صورت غیرحضوری و آموزش های غیرحضوری ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم:فعالیت های غیرحضوری دانشگاه ها بعداز پاندمی کرونا ادامه می یابد

وزیر علوم:فعالیت های غیرحضوری دانشگاه ها بعداز پاندمی کرونا ادامه می یابد