مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 19:402020-12-02اقتصادي

ترفند مسئولان برای کاهش محدودیت های کرونایی در کشور!


تکلیف محدودیت های دو هفته ای کرونایی در کشور چه خواهد شد؟ این سوالی است که اگرچه هنوز پاسخ صریحی به آن داده نشده، اما از تامل در سخنان امروز وزیر بهداشت می شود پاسخش را یافت.

- تکلیف محدودیت های دو هفته ای کرونایی در کشور چه خواهد شد؟ این سوالی است که اگرچه هنوز پاسخ صریحی به آن داده نشده، اما از تامل در سخنان امروز وزیر بهداشت می شود پاسخش را یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، به فاصله دو روز تا پایان مدت محدودیت های شدید کرونایی در کشورمان و در شرایطی که ستاد ملی مبارزه با کرونا تشکیل جلسه نداده و درباره تمدید یا تغییر و حتی لغو این محدودیت ها تصمیمی اتخاذ نکرده، وزیر بهداشت کشورمان در سخنانی تلویحا از کاهش این محدودیت ها خبر داد.

سعید نمکی در حاشیه جلسه کمیته ملی واکسن سخن می گفت، ضمن تشکر از مردم به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و محدودیت ها، اظهار داشت: خوشبختانه با مراعات گسترده مردم و با تلاشی که همه دست اندکاران انجام دادند و با تلاش شبانه روزی کادر بهداشتی و درمانی، توانستیم پنجمین روز کاهش مرگ های ناشی از کرونا را به زیر 400 تجربه کنیم.

وی در ادامه به روال گذشته از مردم خواست که شرایط را مانند اردیبهشت ماه به سمت عادی انگاری و ساده انگاری نبرند و افزود: از 160 شهر قرمز، بیش از 130 شهر به سمت نارنجی رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترفند مسئولان برای کاهش محدودیت های کرونایی در کشور!

ترفند مسئولان برای کاهش محدودیت های کرونایی در کشور!