مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 19:152020-12-02حوادث

اشد مجازات در انتظار عاملان زورگیری از بانوی کرمانشاهی است


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از در نظر گرفتن اشد مجازات برای عاملان زورگیری اخیر از بانوی کرمانشاهی در یکی از محلات شهر کرمانشاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از در نظر گرفتن اشد مجازات برای عاملان زورگیری اخیر از بانوی کرمانشاهی در یکی از محلات شهر کرمانشاه خبر داد.

شهرام کرمی با اشاره به زورگیری خشنی که روز گذشته در یکی از محلات کرمانشاه رخ داد، اظهار کرد: در این حادثه اسفبار دو جوان بزهکار سد راه بانویی شده و ضمن تهدید با سلاح و ایجاد رعب و وحشت، به ضرب و شتم و ربودن اموال او اقدام کردند.

وی افزود: این دو نفر پس از این سرقت خشن با استفاده از یک خودروی سواری از محل متواری شدند.

دادستان کرمانشاه به انتشار گسترده فیلم این زورگیری خشن در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: باتوحه به اینکه این حادثه جریحه دار شدن احساسات خانواده ها را بدنبال داشته و احساس نامنی بین مردم را گسترش داده، در این راستا به ضابطین دستگاه قضایی استان تاکید کردیم به سرعت نسبت به شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت اقدام کنند.

وی متذکر شد: براساس آخرین گزارش ها، ضابطین دستگاه قضایی پیگیری های گسترده ای را به منظور شناسایی و دستگیری هرچه سریعتر این بزهکاران در دستور کار قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشد مجازات در انتظار عاملان زورگیری از بانوی کرمانشاهی است

اشد مجازات در انتظار عاملان زورگیری از بانوی کرمانشاهی است