مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 16:502020-12-02فرهنگي

توسعه و تقویت مهارت های فرهنگی هنری نتیجه همکاری دو دستگاه خواهد بود


وزیر آموزش وپرورش در آیین امضای توافق نامه با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با همکاری دو دستگاه فهم فرهنگی، هنری و زیباشناختی دانش آموزان را افزایش دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عصر امروز محسن حاجی میرزایی در آیین امضای توافق نامه با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با ابراز امیدواری به توسعه همکاری های دوجانبه، اظهار کرد: هم زمان با پدیده انباشت تراکم جمعیت، توسعه دانش تجربی و بهبود وضع سلامت و بهداشت، پدیده تخصصی شدن شکل گرفت و باعث تفکیک امور شد.

این موضوع منجر به توسعه تخصص شد اما تمایزی که در نقش ها ایجاد کرد ابتدا یک تجزیه انتزاعی از این مأموریت ها بود و بعد به تجزیه ساختاری تبدیل شد.

وی بابیان اینکه انسان موجودی واحد، اما دارای وجوه متنوعی است که این وجوه از یکدیگر اثر می پذیرند و نیازمند یک نگرش یکپارچه هستند، تصریح کرد: آنچه جامعه را می سازد، همان است که به افراد می آموزیم و همچنین روش های آموزشی است که فوق العاده دارای اهمیت است؛ بنابراین هرچقدر یادگیری عمیق تر باشد نتایج بهتری را در بر خواهد داشت.

حاجی میرزایی با اشاره به لزوم همکاری دستگاه ها، افزود: عصر همکاری به همگرایی تبدیل شده و درک مشترک از حوزه کار و فعالیت باعث افزایش توانمندی انسان است؛ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و تقویت مهارت های فرهنگی هنری نتیجه همکاری دو دستگاه خواهد بود

توسعه و تقویت مهارت های فرهنگی هنری نتیجه همکاری دو دستگاه خواهد بود