مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 15:102020-12-02دانش

فراخوان اعطای گرنت کمک هزینه تحقیق و توسعه از سوی صندوق نوآوری


صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی، اعضای هیأت علمی، شرکت های دانش بنیان و شتاب دهنده های دانش بنیان طی فراخوانی از گرنت کمک هزینه تحقیق و توسعه خبر داد.

- صندوق نوآوری و شکوفایی به منظور حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی، اعضای هیأت علمی، شرکت های دانش بنیان و شتاب دهنده های دانش بنیان طی فراخوانی از گرنت کمک هزینه تحقیق و توسعه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این خدمت جدید که تحت عنوان کمک هزینه تحقیق و توسعه مطرح است، شرکت های دانش بنیان برای انجام فعالیت های تحقیقاتی و به منظور تقویت بنیه توسعه فناوری شرکت ، با اعلام نیازهای فناورانه می توانند بخشی از هزینه های فعالیت های تحقیق و توسعه خود را به صورت کمک هزینه بلاعوض از طریق بهره مندی از این گرنت دریافت کنند.

لازم به ذکر است، تیم های پژوهشی دانشگاه تهران که توانمندی حل مسأله در آن حوزه تخصصی و نیاز فناورانه را دارند، می توانند پس از ارزیابی صندوق نوآوری و شکوفایی از این حمایت بهره مند شوند.

سقف کمک هزینه تحقیق و توسعه به ازای هر شرکت دانش بنیان، سالانه 300 میلیون تومان است که به صورت مرحله ای و متناسب با پیشرفت طرح پرداخت می شود.

گرنت های باز کمک هزینه تحقیق و توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در پیوند https://ghazal.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان اعطای گرنت کمک هزینه تحقیق و توسعه از سوی صندوق نوآوری

فراخوان اعطای گرنت کمک هزینه تحقیق و توسعه از سوی صندوق نوآوری