مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 14:452020-12-02اقتصادي

80 درصد کسبه اردستان محدودیت ها را رعایت کردند


علی رغم مشکلاتی که کرونا برای اصناف ایجاد و آنها را متضرر کرد، در دو هفته گذشته 80 درصد کسبه اردستان محدودیت ها را رعایت کردند.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: علی رغم مشکلاتی که کرونا برای اصناف ایجاد و آنها را متضرر کرد، در دو هفته گذشته 80 درصد کسبه اردستان محدودیت ها را رعایت کردند.

حمیدرضا تاملی، امروز (چهارشنبه- 12 آذر ماه) در ستاد تعزیرات و تنظیم بازار اردستان، اظهار کرد: متاسفانه در موضوع بازار و کسبه شهرستان اردستان یک فضای فرصت طلبی وجود دارد که هر کدام هم دلایل خودشان را دارند.

وی با بیان اینکه نهادسازی صنفی برخی از محصولات با کیفیت انجام نشده تا بتواند محصولات و خدمات را به نحوه مطلوبی ارائه کند، افزود: شاهد کمبود نظارت و بازرسی بر بازار هستیم که این امر گاهی باعث ایجاد هرج و مرج در فضای مجازی می شود و شاید یکی از مهمترین دلیل آن کمبود نیروی انسانی در دستگاه های متولی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار اردستان با بیان اینکه علیرغم همه مشکلاتی که شیوع کرونا برای اصناف ایجاد و آنها را متضرر کرد، گفت: در دو هفته گذشته بیش از 80 درصد کسبه شهرستان اردستان محدودیت ها را رعایت کردند و پیرو مصوبات ستاد ملی کرونا و متعاقب آن ستاد استانی، با توجه به اینکه اردستان از جمله شهرستان های قرمز کشور است، موظف هستیم تا محدودیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد کسبه اردستان محدودیت ها را رعایت کردند

80 درصد کسبه اردستان محدودیت ها را رعایت کردند