مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 13:452020-12-02پزشكي

10 هزار عدد کیت تشخیص سریع کرونا وارد استان زنجان شده است


معاون علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه 10 هزار عدد کیت تشخیص سریع کرونا وارد استان زنجان شده است، گفت:  انجام تست تشخیص سریع کرونا در همه شهرستان های تابعه استان آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگرفته می شود.

وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هیچ محدودیتی در انجام تست کرونا در استان زنجان در استان وجود نداشته و همه تست ها با تجرویز پزشک صورت گرفته است.

صایینی ادامه داد: موارد بستری و سرپایی بیماران کرونایی در استان به صورت قطره چکانی در حال کاهش بوده، به طوری که اکنون متوسط بستری روزانه و میزان مراجعات سرپایی به مراکز 16 ساعته سرپایی نسبت به هفته های گذشته کاهش پیدا کرده است.

صایینی در خصوص وضعیت شیوع کرونا و رنگ بندی شهرستان های استان زنجان، گفت: شهرستان ایجرود در زنگ زرد و سایر شهرستان های استان از جمله زنجان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند، گفتنی است به ازای هر 100 هزار نفر، وضعیت رنگ بندی بیماری کرونا در شهرستان ها تعیین می شود.

صایینی افزود: از شنبه هفته آتی در شهرهای نارنجی تنها مشاغل 1 و 2 با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند و مشاغل 3 و 4 نمی توانند فعالیت داشته باشند.

وی با بیان اینکه دادگستری زنجان با دانشگاه علوم پزشکی استان، با افراد و اصنافی که واحدهای صنفی که را رعایت نمی کنند برخورد قانونی می کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار عدد کیت تشخیص سریع کرونا وارد استان زنجان شده است

10 هزار عدد کیت تشخیص سریع کرونا وارد استان زنجان شده است