مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 13:252020-12-02دانش

آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 از 16 آذر


سازمان سنجش آموزش کشور درباره شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 و بیست و ششمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور فراخوان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: به اطلاع متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 در تمامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می رساند با توجه به نکات ذیل و همچنین در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون، می توانند در آزمون مذکور ثبت نام و شرکت نمایند.

شرایط ثبت نام : ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 از روز یکشنبه مورخ 99/09/16 آغاز و در روز یکشنبه مورخ 99/09/23 پایان می پذیرد.

ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.

sanjesh.

org انجام می شود.

متقاضیان ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار دارد)، در صورتی که دارای شرایط مذکور باشند، می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 از 16 آذر

آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 از 16 آذر