مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 13:102020-12-02فرهنگي

مسابقه قصه گویی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها در گیلان برگزار می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان گفت: مسابقه قصه گویی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها با محوریت قصه ها، مثل ها و داستان های کهن از امروز در گیلان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پریسا کرمی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین مسابقه قصه گویی آزاد مادر بزرگ ها و پدربزرگ ها با محوریت قصه ها و مثل ها، نقل ها، داستان های کهن و بومی به صورت فارسی و محلی از امروز 12 آذر ماه به مدت دو هفته در گیلان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه فرهنگی که به مناسبت فرارسیدن بلندترین شب سال و نیز اهمیت آن روز در فرهنگ ایران در دو بخش قصه گویی فارسی و محلی برگزار می شود، افزود: شرکت کنندگان خود به صورت فایل ویدئویی به مدت حداکثر 15 دقیقه به صورت افقی و با کیفیت مطلوب به صفحه اینستاگرام مثبت 60 ساله ها به نشانی mosbate60sal و پست الکترونیک اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان به نشانی p.

r@gilanpl.

ir ارسال می کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به اینکه آخرین مهلت شرکت در این مسابقه 27 آذر ماه است، گفت: چهار اثر برگزیده پس از داوری نهایی در روز 30 آذر و همزمان با شب چله معرفی خواهند شد.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09056928932 تماس حاصل گرفته و از جزییات و نحوه شرکت در این رویداد فرهنگی باخبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه قصه گویی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها در گیلان برگزار می شود

مسابقه قصه گویی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها در گیلان برگزار می شود