مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 13:052020-12-02فناوري

دهمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات برگزار می شود


همزمان با پنجاهمین سالگرد تاسیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، دهمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات (IST2020) به میزبانی این پژوهشگاه برگزار می شود.

- همزمان با پنجاهمین سالگرد تاسیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، دهمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات (IST2020) به میزبانی این پژوهشگاه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر محمود کمره ای مسئول کمیته علمی سمپوزیوم IST2020 در این باره گفت: این سمپوزیوم 15 تا 17 دسامبر (25 تا 27 آذر ماه) با حضور فعالان حوزه ICT، پژوهشگران و اساتید خارجی و داخلی توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، به صورت مجازی برگزار می شود.

وی گفت: این سمپوزیوم که به صورت دوسالانه برگزار می شود، حول 3 موضوع محوری شبکه ها، سامانه ها و فناوری های نسل آتی ، خدمات نسل آتی و سیاستها و مقررات نسل آتی خواهد بود.

کمره ای افزود: دبیرخانه این سمپوزیوم 107 مقاله دریافت کرده است که 53 عنوان از مقالات مورد قبول کمیته علمی واقع شده که به دلیل شرایط برگزاری سمپوزیوم به صورت مجازی، تمامی مقالات در قالب مجموعه ای از نشست ها ارائه خواهد شد و ارائه به صورت پوستر طبق سنوات قبل نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات برگزار می شود

دهمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات برگزار می شود