مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 13:002020-12-02اقتصادي

جذب 100 میلیارد تومان اعتبار برای رفع معضل آب شرب در کردستان


در راستای حل معضل آب شرب استان کردستان از سال گذشته پیگیری های بسیاری صورت گرفت و ماحصل این پیگیری ها جذب 100 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات مدیریت بحران وزارت کشور برای حل مشکل آب در استان بود.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: در راستای حل معضل آب شرب استان کردستان از سال گذشته پیگیری های بسیاری صورت گرفت و ماحصل این پیگیری ها جذب 100 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات مدیریت بحران وزارت کشور برای حل مشکل آب در استان بود.

بهمن مرادنیا امروز (12آذر) در ششمین جلسه شورای حفاظت از منابع آب و کارگروه سازگاری با کم آبی استان اظهار کرد: برای اولین بار در بودجه سال آینده، ردیف بودجه جدیدی تعریف شده است و حدود 90 میلیارد تومان نیز برای اجرای سامانه انتقال آب از سد آزاد به تصفیه خانه آب اختصاص داده شده است.

مرادنیا افزود: برای رفع این مسئله از سال گذشته پیگیری های بسیاری انجام شده است و موفق به جذب 100 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات مدیریت بحران وزارت کشور شدیم.

وی عنوان کرد: طی 2 هفته آینده اجرای طرح سامانه انتقال آب از سد آزاد به تصفیه خانه آب سنندج آغاز و امید است با اجرایی کردن این پروژه کیفیت طعم و بوی آب شرب سنندج بهبود یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 100 میلیارد تومان اعتبار برای رفع معضل آب شرب در کردستان

جذب 100 میلیارد تومان اعتبار برای رفع معضل آب شرب در کردستان