مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 13:002020-12-02فناوري

دانلود بازی دفاع در مقابل هجوم زامبی ها - Zombie Idle Defense


Zombie Idle Defense دفاع در مقابل هجوم زامبی ها یک بازی تفننی و سرگرم کننده و در عین حال بسیار اکشن و چالش برانگیز در سبک بازی های آرکید است که با الگوبرداری از بازی های سبک برج دفاعی ساخته و طراحی شده است.

این بازی را استودیوی سنگاپوری ONESOFT که علاقه زیادی به ساخت بازی های آرکید دارد توسعه داده و به شکل رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای برای سیستم عامل اندروید به انتشار رسانده است.

فارسروید به محض انتشار نسخه جدید بازی Zombie Idle Defense آن را تهیه کرده و همراه با یک نسخه مود از این بازی جهت دانلود به صورت رایگان برای شما عزیزان عرضه کرده است.

بازی دفاع در مقابل هجوم زامبی ها اگرچه نه از لحاظ ظاهری، نه از نظر داستانی و نه در بخش گیم پلی هیچ چیز جدید و منحصر به فردی ندارد، اما باید اذعان داشت که این بازی به طوری ساخته شده که بازیکنان هیجان بالای آن را به خوبی درک کنند و این هیجان بالا در یک بازی ساده و کارتونی گنجانده شده است و خب به همین دلیل می توان گفت که استودیوی ONESOFT به هدفی که می خواسته رسیده و نتیجه تلاش های توسعه دهندگان این استودیو یک بازی جالب، ساده اما هیجان انگیز و بسیار سرگرم کننده شده است که می تواند هرکسی را که حتی ذره ای به این سبک از بازی ها علاقه دارد به خوبی سرگرم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانلود بازی دفاع در مقابل هجوم زامبی ها - Zombie Idle Defense

دانلود بازی دفاع در مقابل هجوم زامبی ها - Zombie Idle Defense