مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 12:502020-12-02فرهنگي

تحلیل «مرد بارانی» در «ساعت سینما»


چهارمین قسمت از برنامه «ساعت سینما» پنجشنبه ـ 13 آذر ماه ـ ساعت 20:30 با نقد و تحلیل فیلم سینمایی «مرد بارانی» ساخته بری لوینسون از شبکه چهار سیما پخش می شود.

- چهارمین قسمت از برنامه ساعت سینما پنجشنبه ـ 13 آذر ماه ـ ساعت 20:30 با نقد و تحلیل فیلم سینمایی مرد بارانی ساخته بری لوینسون از شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، ساعت سینما عنوان برنامه سینمایی شبکه چهار است که هر پنجشنبه شب ساعت 20:30 با اجرای محمدرضا مقدسیان از شبکه چهار سیما پخش می شود.

این برنامه این هفته میزبان سید محسن فاطمی خواهد بود تا به تحلیل و بررسی سینمایی مرد بارانی ساخته بری لوینسون محصول سال 1988 امریکا، بپردازد.

در این فیلم تام کروز در نقش چارلی ببیت و داستین هافمن در نقش ریموند ببیت (مرد بارانی) حضور دارند.

فیلم مرد بارانی در سال 1989 توانست چهار جایزه اسکار بهترین فیلم، بهترین فیلم نامهٔ غیراقتباسی، بهترین کارگردان و بهترین بازیگر نقش اول مرد برای داستین هافمن، را به دست آورد.

ساعت سینما برنامه سینمایی است که فصل اول آن در 26 قسمت به تهیه کنندگی و کارگردانی یوسف منصوری در گروه اجتماعی شبکه چهار سیما تولید می شود و پنجشنبه شب ها ساعت 20:30 روی آنتن می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل «مرد بارانی» در «ساعت سینما»

تحلیل «مرد بارانی» در «ساعت سینما»