مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 12:402020-12-02دانش

«پل امت واحده» نماد اتحاد ایران و عراق


عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران با اشاره به اینکه «پل امت واحده» نماد اتحاد بین ایران و عراق و اتحاد امت واحده اسلامی است، گفت: ما اساتید دانشگاهی به جای اینکه پروژه های تکراری تعریف کنیم باید پروژه های کاربردی و مهم ملی و منطقه ای را در نظر داشته باشیم.

- ایسنا/قزوین عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران با اشاره به اینکه پل امت واحده نماد اتحاد بین ایران و عراق و اتحاد امت واحده اسلامی است، گفت: ما اساتید دانشگاهی به جای اینکه پروژه های تکراری تعریف کنیم باید پروژه های کاربردی و مهم ملی و منطقه ای را در نظر داشته باشیم.

در ایران دانشجویان و پژوهشگران خوش فکری وجود دارد که در خدمت هستند پس می توان پروژه های معماری را از محتواهای غنی تعریف و از تحقیقات استفاده کرد.

محسن وفامهر در گفت وگو با ایسنا، در خصوص کتاب طراحی معماری پل امت واحده اظهار کرد: معمولاً برای هر ترم که با دانشجویان کار طراحی داریم موضوعی را برای خود تعریف می کنیم.

وی با اشاره به اینکه کتاب پل امت واحده حاصل کار یک سال فعالیت دانشجویان است، ادامه داد: آغاز ترم 98-99 مصادف با اربعین حسینی بود و به دلیل اینکه هرساله از اقصی نقاط ایران و حتی کشورهای همسایه ایران مانند پاکستان و هند به سمت عراق عازم می شوند به این فکر افتادیم پلی را برای جنوب کشور طراحی کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پل امت واحده» نماد اتحاد ایران و عراق

«پل امت واحده» نماد اتحاد ایران و عراق