مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 12:402020-12-02پزشكي

حضور 100 خادمیار در بیمارستان ها و مراکز درمانی شهرستان یزد


دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان یزد با اشاره به اعلام آمادگی 350 نفر از خادمیاران رضوی در این شهرستان برای حضور در بیمارستان و مراکز درمانی، از حضور کنونی 100 نفر خادمیار در این مراکز خبر داد و گفت: - ایسنا/یزد دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان یزد با اشاره به اعلام آمادگی 350 نفر از خادمیاران رضوی در این شهرستان برای حضور در بیمارستان و مراکز درمانی، از حضور کنونی 100 نفر خادمیار در این مراکز خبر داد و گفت: حضور این خادمیاران، روحیه مضاعفی را به بیماران کرونایی می دهد.

حسن جواهریان در نشست مجازی قرار هشتم که با حضور بیش ازیک هزار خادمیار رضوی استان برگزار شد، با اشاره شیوع کرونا در سال جاری و کمک به کادر درمان گفت: خادمیاران یزدی با اولین فراخوانی که داده شد 350 نفر برای حضور در بیمارستان و مراکز درمانی اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: هم اکنون 100 نفر خادمیار در بیمارستان و مراکز درمانی مشغول به فعالیت هستند و حضور این خادمیاران، روحیه مضاعفی را به بیماران کرونایی می دهد.

جواهریان با اشاره به همکاری خوب خادمیاران یزدی در اجرای طرح نان که نان سه ماه یک خانواده نیازمند را تأمین می کند، بیان کرد: سهمیه استان یزد یک هزار کارت نان است که با توجه به استقبال خوب خادمیاران درخواست افزایش آن را در دستور کار داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 100 خادمیار در بیمارستان ها و مراکز درمانی شهرستان یزد

حضور 100 خادمیار در بیمارستان ها و مراکز درمانی شهرستان یزد