مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 12:302020-12-02سياسي

لزوم مطالبه گری سمن ها برای احقاق حقابه محیط زیست البرز


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز گفت: مطالبه گری سمن ها در حوزه های مختلف محیط زیست مانند حقابه محیط زیست البرز به پیشبرد خواسته های مردم کمک شایانی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، بعد از ظهر چهارشنبه نهمین نشست نمایندگان سمن های استان البرز با حکیمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز در محل دفتر مدیرکل برگزار شد.

در این نشست که نمایندگان انجمن همیاران منابه آب البرز و بنیاد البرزشناسی حضور داشتند نامه نمایندگان سمن ها و فعالان حوزه آب و محیط زیست البرز به مسئولین استان با موضوع پیگیری مدیریت منابع آب رودخانه ها و تالاب استان تقدیم مدیرکل محیط زیست شد.

در این نشست حکیمی با ابراز خرسندی از جدیت برخی سمن ها و فعالان استان در پیگیری حقابه های محیط زیستی استان گفت: قطعاً مطالبه گری سمن ها در حوزه های مختلف محیط زیست می تواند به پیشبرد اهداف این اداره کل و خواسته های مردم استان کمک شایانی کند.

در این جلسه که به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور تعداد محدودی از سمن ها برگزار شد نمایندگان فعالان حوزه آب و البرزشناسی آمادگی خود و سایر سمن ها و فعالان را در حمایت از اجرای طرح های حفاظت از منابع آبی، تالابی و رودخانه های استان اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مطالبه گری سمن ها برای احقاق حقابه محیط زیست البرز

لزوم مطالبه گری سمن ها برای احقاق حقابه محیط زیست البرز