مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 12:202020-12-02حوادث

شناسایی جاعلان حرفه ای صدور کارت پرستاری در البرز/11 نفر دستگیر شدند


رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای باند جاعلان حرفه ای، که با ترفند صدورکارت نظام پرستاری اقدام به 10 میلیا رد ریال کلاهبرداری از کارکنان شاغل در بیمارستان ها و مراکز درمانی خصوصی می کردند خبرداد.

- سرهنگ محمد نادربیگی، رییس پلیس آگاهی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: ماموران پلیس مبارزه با جعل کلاهبرداری پلیس آگاهی استان البرز درپی دریافت گزارش هایی مبنی بر معرفی فردی به عنوان پزشک و شخصی دارای نفوذ در سازمان نظام پزشکی با شناسایی افراد شاغل در بیمارستان ها و مراکز درمانی خصوصی و تهیه کارت جعلی پرستاری در قبال گرفتن 100الی 150 میلیون ریال کارت نظام پرستاری برای آنها صادر کرده است که موضوع به صورت ویژه دردستورکار قرارگرفت.

رییس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: بررسی های صورت گرفته از شخص مورد نظر مشخص شد که نامبرده با سوءاستفاده از اصطلاحات پزشکی با جلب اعتماد  افراد را جذب و اقدام به تهیه کارت های نظام پرستاری برای افراد شاغل دربرخی بیمارستان ها کرده است.

نادربیگی بیان کرد: که با انجام تحقیقات پلیسی 2 متهم اصلی شناسایی و در 2 عملیات جداگانه دستگیر و دربازرسی از منزل آن ها 10 قطعه کارت نظام پرستاری جعلی با هویت مختلف و مدارک هویتی کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی جاعلان حرفه ای صدور کارت پرستاری در البرز/11 نفر دستگیر شدند

شناسایی جاعلان حرفه ای صدور کارت پرستاری در البرز/11 نفر دستگیر شدند