مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 12:152020-12-02سياسي

رزمایش بزرگ بسیج سفیر سلامت (طرح شهید حاج قاسم سلیمانی) در شرق اهواز برگزار شد


طرح سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور مبارزه با ویروس منحوس کرونا و کاهش تلفات انسانی در قالب یک رزمایش توسط سپاه ناحیه امام علی(ع) اهواز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، طرح سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور مبارزه با ویروس منحوس کرونا و کاهش تلفات انسانی در قالب رزمایش توسط سپاه ناحیه امام علی(ع) اهواز و با همکاری مرکز بهداشت شرق اهواز، ستاد فرماندهی نیروی انتظامی اهواز، آتش نشانی مرکز شهرستان و با حضور سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج)، رییس مرکز بهداشت شرق اهواز،فرمانداری و مسوولین مرکز آتش نشانی برگزار شد.

امرالله مردانی رییس مرکز بهداشت شرق اهواز در حاشیه این برنامه اظهار کرد: منطقه اهواز را با همکاری سپاه ناحیه امام علی(ع) اهواز، ستاد فرماندهی نیروی انتظامی و هلال احمر، به 10 بلوک تقسیم کردیم و اکیپ های 18 گانه  تا آخرسال فعال در مناطق مستقر میشوند تا شاهد ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا باشیم.

وی افزود: این طرح در سه قالب مراقبتی، حمایتی و نظارتی میباشد که با همراهی سپاه ناحیه امام علی(ع) و ستاد فرماندهی نیروی انتظامی و هلال احمر، آتش نشانی انجام خواهد شد و یکی از اقدامات این طرح آزمایش افراد در محل غربالگری توسط تست های سریع که در مدت زمان 25 دقیقه جواب آزمایش مشخص خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش بزرگ بسیج سفیر سلامت (طرح شهید حاج قاسم سلیمانی) در شرق اهواز برگزار شد

رزمایش بزرگ بسیج سفیر سلامت (طرح شهید حاج قاسم سلیمانی) در شرق اهواز برگزار شد