مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 11:452020-12-02اجتماعي

توزیع یک هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند در ملایر


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: تاکنون یک هزار بسته بین اقشار و خانواده های نیازمند و بیماران سرطانی توزیع شده است.

-  پژمان جعفری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه اداره اوقاف این شهرستان از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در کنار سایر نهدها و دستگاها خدمات لازم را ارائه کرده است اظهار کرد: توزیع بسته های معیشتی در چند مرحله یکی از مهمترین اقدمات در این زمینه به شمار می رود.

وی گفت: توزیع بسته ها در ماه مبارک رمضان، در قالب کمک های مومنانه، ماه محرم و صفر در قالب طرح شمیم حسینی، هفته وقف و طرح شهید سلیمانی بوده که تاکنون 8 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با بیان اینکه برای این تعداد بسته بیش از 2 میلیارد تومان از محل موقوفات سیف الدوله در راستای نیت واققف هزینه شده است تصریح کرد: در حال حاضر توزیع بسته های معیشتی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در این زمینه این اداره قرار است 2 هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع کند تصریح کرد: برای این تعداد بسته 700 میلیون تومان هزینه شده و میزان هزینه برای هر بسته 350 هزار تومان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع یک هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند در ملایر

توزیع یک هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند در ملایر