مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 10:552020-12-02سياسي

نماینده اهواز: مدیران استانی باید در قبال تجمع آب در شهرها پاسخگو باشند


نماینده مردم اهواز در مجلس از آنچه سوء مدیریت در سطح استان خوزستان و عدم اولویت بندی برای حل مشکلات مردم خواند انتقاد کرده و خواستار پاسخگویی مدیران استانی در خصوص عدم ایجاد و تکمیل شبکه ها جمع آوری آب های سطحی و فاضلاب و به دنبال آن تجمع آب های سطحی در معابر شهری شد.

- نماینده مردم اهواز در مجلس از آنچه سوء مدیریت در سطح استان خوزستان و عدم اولویت بندی برای حل مشکلات مردم خواند انتقاد کرده و خواستار پاسخگویی مدیران استانی در خصوص عدم ایجاد و تکمیل شبکه ها جمع آوری آب های سطحی و فاضلاب و به دنبال آن تجمع آب های سطحی در معابر شهری شد.

مجتبی یوسفی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور حل مشکل آبگرفتگی در سطح شهرهای استان خوزستان به ویژه اهواز، بیان کرد: استان خوزستان و حوزه انتخابیه اهواز 14/3 تواید ناخالص ملی را دارد؛ یعنی بعد از تهران رتبه دوم را در کل کشور دارد.

همواره مردم استان خوزستان و عشایر آن دل در گرو نظام داشته و با افتخار حافظ منافع ملی که در این استان وجود دارد، بوده اند، اما همان طور که نگاه به منابع استان خوزستان ملی است، مشکلات استان نیز ملی تلقی شده و باید یک نگاه ملی برای حل مشکلات آن شکل بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اهواز: مدیران استانی باید در قبال تجمع آب در شهرها پاسخگو باشند

نماینده اهواز: مدیران استانی باید در قبال تجمع آب در شهرها پاسخگو باشند