مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 10:252020-12-02دانش

دوره آموزش اکسس مقدماتی برگزار می شود


انجمن های علمی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی، الزهرا، خوارزمی، علم و صنعت و دانشگاه یزد، دوره آموزش اکسس مقدماتی را برگزار می کنند.

- انجمن های علمی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی، الزهرا، خوارزمی، علم و صنعت و دانشگاه یزد، دوره آموزش اکسس مقدماتی را برگزار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دنشجویان ایسنا، نرم افزار اکسس یکی از نرم افزارهای مهم و کاربردی مجموعه آفیس است که بخصوص در ساخت پایگاه داده بسیار کاربرد دارد و برای کار با دیتا بسیار مناسب است.

از طرفی از آنجا که برخلاف ورد و اکسل کمتر کسی با اکسس آشنایی دارد و کار کردن با آن را بلد است، مهارت یادگیری اکسس، یک مهارت کاربردی و امتیاز ویژه محسوب می شود.

از آنجایی که این نرم افزار برای کار با داده و ساخت پایگاه داده ساخته شده است، برای مهندسان صنایع کاربردهای زیادی دارد.

بسیاری از افراد به اشتباه تصور می کنند که کار با پایگاه داده را در اکسل می توان انجام داد، اما اکسس کاربردهای بسیار گسترده تری دارد.

آشنایی با نرم افزار اکسس، مفاهیم مقدماتی معرفی سربرگ ها و کاربرد آن ها ، آشنایی اولیه با جدول ها و و نحوه ایجاد آن ، آشنایی و استفاده از فیلدها و رکوردها ، فیلترینگ و ایجاد ارتباط بین جداول ، ایجاد پرس و جو (Query) ، ایجاد فرم و طبقه بندی اطلاعات ، نحوه ایجاد گزارش و بررسی روش ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزش اکسس مقدماتی برگزار می شود

دوره آموزش اکسس مقدماتی برگزار می شود