مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 09:302020-12-02اقتصادي

تشکیل بیش از 9 هزار پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات آذربایجان غربی


مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای امسال تا کنون تعداد 9هزار و 327فقره پرونده تخلف در استان تشکیل و از این تعداد 9هزار و 302فقره توسط شعبات تعزیرات حکومتی رسیدگی مختومه شده اند.

- محمد اقوامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با بیان اینکه تعداد پرونده تعزیری در استان  در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 10درصد افزایش یافته، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد 9هزار و 327فقره پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات تشکیل و از این تعداد 9هزار و 302فقره توسط شعبات تعزیرات حکومتی رسیدگی مختومه شده اند.

وی با بیان اینکه به اینکه صاحبان این پرونده ها به 160میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند، ادامه داد: امسال بازرسی های مشترک با سازمان صنعت، معدن و تجارت در زمینه تخلفات صنفی افزایش یافته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی همچنین از رسیدگی مختومه شدن 3هزار و 809فقره پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز طی 8ماه گذشته امسال خبر داد و گفت: امسال 3هزار و 787فقره پرونده قاچاق توسط شعبات این اداره کل تشکیل و رسیدگی شده اند.

اقوامی تصریح کرد: صاحبان این پرونده ها نیز به پرداخت 5هزار و 360میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند و بیشترین پرونده های وارد در این زمینه قاچاق احشام، سیگار، البسه و سوخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل بیش از 9 هزار پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات آذربایجان غربی

تشکیل بیش از 9 هزار پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات آذربایجان غربی