مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-02ورزشي

خیز بانوی اول تنیس روی میز زنان ایران برای کسب سومین سهمیه المپیک


کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران بابیان اینکه از سطح آمادگی خوبی برخوردار است، گفت: از هفته آینده برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک به اردوهای تیم ملی خواهم رفت.

- ایسنا/کرمانشاه کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز بانوان ایران بابیان اینکه از سطح آمادگی خوبی برخوردار است، گفت: از هفته آینده برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک به اردوهای تیم ملی خواهم رفت.

ندا شهسواری در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به پیگیری تمریناتش برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک، اظهار کرد: از سال گذشته که بیماری کرونا شیوع پیدا کرد، تاکنون بصورت منسجم اردوی تیم ملی برگزار نشده و طی این مدت تمریناتم را در منزل و سالن ورزشی ادامه داده ام.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه اعضای خانواده ام نیز بصورت حرفه ای تنیس روی میز را دنبال می کنند، برای همین طی این مدت مشکل حریف تمرینی نداشتم و تمریناتم را بدور از اردوها بخوبی پیگیری کردم.

بانوی اول تنیس روی میز زنان ایران اضافه کرد: هرچند اوج گیری بیماری کرونا در ماه های اخیر مانع از از سرگیری اردوهای تیم ملی شد، اما بنظر می رسد از هفته آینده شروع اردوها را داشته باشیم که من نیز به اردوها خواهم رفت.

وی افزود: باوجود اینکه در 9 ماه گذشته تمریناتم را در منزل و بدور از هیچگونه مشکلی ادامه دادم و خوشبختانه سط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز بانوی اول تنیس روی میز زنان ایران برای کسب سومین سهمیه المپیک

خیز بانوی اول تنیس روی میز زنان ایران برای کسب سومین سهمیه المپیک