مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 08:352020-12-02دانش

تجلیل مجازی از پژوهشگران و فناوران برتر در همدان


رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان با اشاره به آغاز هفته پژوهش از از 15 تا 21 آذرماه در سطح استان، از تجلیل مجازی از پژوهشگران و فناوران برتر و برگزاری نمایشگاه مجازی پژوهش خبر داد.

- مرتضی قائمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: هفته پژوهش امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و در جهت کاهش پیامدهای شیوع این بیماری بر اساس ابلاغیه وزارت علوم و فناوری و پروتکل های بهداشتی به صورت مجازی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برنامه هفته پژوهش استان همدان از 15 تا 21 آذرماه در سطح استان و دانشگاه ها برگزار خواهد شدگفت: بر اساس آیین نامه رییس ستاد هفته پژوهش استانداری، استاندار همدان؛ جانشین رییس، یعقوب محمدی فر رییس دانشگاه بوعلی و دبیر ستاد هفته پژوهش و فناوری استان، معاون پژوهشی دانشگاه بوعلی آقای مجذوبی هستند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: علاوه بر این هفت کمیته در ستاد هفته پژوهش استان مصوب شده که کمیته انتخاب پژوهشگران برتر دانشگاه با محوریت دانشگاه بوعلی، کمیته انتخاب فناوران برتر استان با محوریت پارک علم و فناوری و ریاست پارک کمیته انتخاب پژوهشگران برتر دستگاه های اجرایی با محوریت سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دفتر آموزش و پژوهش توسعه و آینده نگری با مدیریت آقای فتحی پور فعالیت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل مجازی از پژوهشگران و فناوران برتر در همدان

تجلیل مجازی از پژوهشگران و فناوران برتر در همدان