مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 08:152020-12-02بين الملل

کره جنوبی ترور دانشمند هسته ای ایران را محکوم کرد


وزارت خارجه کره جنوبی امروز چهارشنبه با صدور بیانیه ای ترور دانشمند برجسته هسته ای ایران را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از یونهاپ، وزارت خارجه کره جنوبی امروز چهارشنبه با صدور بیانیه ای با مجرمانه خواندن ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران، این اقدام را محکوم کرده و عنوان داشت که این قبیل اقدامات مجرمانه کمکی به برقراری صلح و ثبات در منطقه نمی کند.

در بخشی از بیانیه که توسط چوی یانگ سام سخنگوی وزارت خارجه کره جنوبی صادر شده آمده است: ما اعلام می کنیم که این قبیل اقدامات مجرمانه خشونت آمیز برای صلح و ثبات منطقه خاورمیانه مفید نیست.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: با توجه به فضای عدم اطمینان در خاورمیانه، دولت ما با هر عملی که تنش ها را تقویت کند و ثبات منطقه را تحت تأثیر قرار دهد، مخالف است.

عناصر تروریستی عصر جمعه هفتم آذرماه سال جاری با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در یک عملیات انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته ای کشورمان را به شهادت رساندند.

این اتفاق نظر وجود دارد که این اقدام تروریستی در اتاق فکر مشترک آمریکا- رژیم صهیونیستی تدارک دیده شده و توسط عناصر وابسته به سرویس های جاسوسی دو طرف انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره جنوبی ترور دانشمند هسته ای ایران را محکوم کرد

کره جنوبی ترور دانشمند هسته ای ایران را محکوم کرد