مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 07:002020-12-02اقتصادي

مشارکت 95 درصدی پارس آبادی ها در طرح هوشمند مدیریت محدودیت ها


فرماندار پارس آباد با اشاره به مشارکت پارس آبادی ها در طرح هوشمند مدیریت محدودیت ها گفت: در راستای مبارزه با کرونا در قالب طرح هوشمند مدیریت 123 واحد متخلف پلمب شدند.

- ایسنا/اردبیل فرماندار پارس آباد با اشاره به مشارکت پارس آبادی ها در طرح هوشمند مدیریت محدودیت ها گفت: در راستای مبارزه با کرونا در قالب طرح هوشمند مدیریت 123 واحد متخلف پلمب شدند.

ابراهیم امامی12 آذر با قدردانی از مردم پارس آباد در همراهی با طرح هوشمند مدیریت محدویت ها اظهار کرد: مشارکت 95 درصدی مردم شهرستان پارس آباد، قوت قلبی برای مسؤلان شهرستان در جهت پیشبرد اهداف طرح هوشمند مدیریت محدودیت ها است .

وی با بیان اینکه سلامت مردم برای ما اولین اولویت است و در این باره از کنار افرادی که سلامت و ایمنی شهروندان را به مخاطره می اندازند به آسانی عبور نخواهیم کرد، افزود: در زمان اجرای طرح واحدهای صنفی 940 تذکر دریافت کرده اند که از این تعداد 123 واحد متخلف شده است .

وی در خصوص ورود خودروهای غیر بومی به پارس آباد گفت: شهرستان پارس آباد در حالت وضعیت قرمز قرار دارد و از همه کسانی که قصد سفر به پارس آباد را دارند می خواهیم برای حفظ سلامتی خود و شهروندان پارس آبادی تا پایان طرح، از ورود به پارس آباد خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 95 درصدی پارس آبادی ها در طرح هوشمند مدیریت محدودیت ها

مشارکت 95 درصدی پارس آبادی ها در طرح هوشمند مدیریت محدودیت ها