مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:352020-12-02سياسي

لفاظی مقام سعودی علیه وزیر خارجه ایران


وزیر مشاور دولت عربستان سعودی در امور خارجه در واکنش به اظهارات اخیر وزیر خارجه ایران، به اتهام پراکنی علیه او و ایران پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عادل الجبیر وزیر مشاور دولت عربستان سعودی در امور خارجه، شامگاه روز (سه شنبه)، به اظهارات اخیر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران واکنش نشان داد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شامگاه روز دوشنبه در صفحه اینستاگرامش با ارائه دو نمودار به تشریح کارزار ضد اطلاعاتی و جنگ روانی علیه ایران پرداخته و نوشته بود:  سفرهای سراسیمه پامپئو به منطقه، ملاقات سه جانبه در عربستان و بیانیه های نتانیاهو همگی نشانگر این توطئه است که متأسفانه در روز جمعه در اقدام بزدلانه تروریستی و شهادت یکی از مدیران برجسته کشور متبلور شد؛ اما همزمان با این اقدام تروریستی، کارزار ضداطلاعاتی و جنگ روانی هدایت شده از سوی همین محور اهریمنی آغاز شد، به این امید واهی که برنامه پلید پامپئو، نتانیاهو و بن سلمان برای تشنج آفرینی کامل شود .

الجبیر در حساب کاربری در توییتر  در واکنش به اظهارات ظریف نوشت: به نظر می رسد که ناامیدی، باعث شده، جواد ظریف وزیر خارجه ایران عربستان سعودی را سرزنش کند و آن را مسبب آنچه در ایران ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لفاظی مقام سعودی علیه وزیر خارجه ایران

لفاظی مقام سعودی علیه وزیر خارجه ایران