مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:252020-12-02سياسي

طرح جهش تولید دانش بنیان حامی سراهای نوآوری خواهد بود


طرح جهش تولید دانش بنیان از گسترش شرکت های دانش بنیان در سراهای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی حمایت کرده و به رفع موانع موجود برای فعالیت آنها کمک می کند.

- سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طرح جهش تولید دانش بنیان از گسترش شرکت های دانش بنیان در سراهای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی حمایت کرده و به رفع موانع موجود برای فعالیت آنها کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی، با بیان اینکه سالروز شهادت آیت الله سیدحسن مدرس از سوی مجلس شورای اسلامی با عنوان روز مجلس نام گذاری شده است، گفت: این روز را به تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی تبریک گفته و امیدوارم مجلس انقلابی به عنوان بال قانونگذاری و نظارت با موفقیت حرکت کند.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی اقدامات بسیار مثبتی شکل گرفته و در حال انجام است، گفت: اخیرا طرحی به نام جهش تولید و حمایت از شرکت های دانش بنیان در کمیسیون های صنایع، آموزش و بهداشت مجلس شورای اسلامی مطرح شده و بررسی های لازم در این خصوص صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در این طرح حمایت از سراهای نوآوری و شرکت های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی نیز در نظر گرفته شده است، گفت: حمایت از سراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جهش تولید دانش بنیان حامی سراهای نوآوری خواهد بود

طرح جهش تولید دانش بنیان حامی سراهای نوآوری خواهد بود