مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:252020-12-02سياسي

درخواست نمایندگان مجلس 18 کشور از رهبر هنگ کنگ


بیش از 150 نماینده مجلس از 18 کشور از کری لام، رهبر هنگ کنگ خواسته اند به منظور تضمین عدالت برای 12 نفری که هنگام تلاش برای فرار از چین با قایق، در این کشور دستگیر شده اند، - بیش از 150 نماینده مجلس از 18 کشور از کری لام، رهبر هنگ کنگ خواسته اند به منظور تضمین عدالت برای 12 نفری که هنگام تلاش برای فرار از چین با قایق، در این کشور دستگیر شده اند، مداخله کند.

جوان ترین این 12 تن بازداشتی، 16 سال سن دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، این 12 نفر که همگی در هنگ کنگ با اتهامات مربوط به اعتراضات ضددولتی محکوم شده بودند، از زمان دستگیری تقریباً بدون هیچ ارتباطی در زندانی در چین نگه داری می شوند.

آن ها در تاریخ 23 اوت (2 شهریور) در دریا و زمانی که ظاهراً قصد فرار به مقصد جزیره دموکراتیک تایوان را داشتند، دستگیر شدند.

مقامات چینی هفته گذشته گفتند اعضای این گروه با اتهامات عبور غیرقانونی از مرز و سازمان دهی عبور قاچاقی از مرز روبه رو هستند که می تواند مجازات 7 سال زندان داشته باشد.

نمایندگان مجلس در نامه ای که اواخر روز سه شنبه منتشر شد، خطاب به کری لام نوشتند: در نقش شما به عنوان سرپرست اجرایی، بر عهده شماست که به نمایندگی از این جوانان شفاعت کنید تا اطمینان حاصل شود که عدالت برای آن ها تضمین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نمایندگان مجلس 18 کشور از رهبر هنگ کنگ

درخواست نمایندگان مجلس 18 کشور از رهبر هنگ کنگ