مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:252020-12-02سياسي

بودجه حل مشکل آب شرب بجستان تامین شده، آب و فاضلاب پیگیری نمی کند


نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حل معضل آب بجستان بر عهده شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی است چراکه با پیگیری های انجام شده برای حل مشکل مربوطه تأمین اعتبار را انجام داده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، پیگیر معضل آب شرب بجستان شده ایم که خیلی شور و تقریبا غیرقابل استفاده است و به همین جهت مردم بالاجبار به خریدن آب روی می آورند، در گام اولبا امام جمعه شهرستان بجستان ازمشکلات مردم با معضل شوری آب این شهرستان گفت وگو کردیم .

این بار خبرنگارفارس به گفت وگویی با نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی، پیرامون معضل آب این شهرستان که در 278 کیلومتری مشهد واقع شده است، پرداخت که در ادامه می خوانید.

محمد صفایی دلویی دراین خصوص گفت: تمهیداتی برای مشکل آب بجستان از جمله قنات درزاب، قنات بوستان و تاسیس یک سد خاکی در بالادست این شهرستان در نظر گرفته شده است که امیدواریم آبگیری و این مسئله با اتفاقات خوب ختم شود.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حال حاضر مردم بجستان جهت مصارف آشامیدنی و شرب که باید دارای شاخص شوری زیر هزار باشد به ایستگاه های تعریف شده مراجعه می کنند، مردم این شهرستان می توانند از شبکه برداشت استفاده کنند که آب شبکه هم گرچه شور است اما قابلیت استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه حل مشکل آب شرب بجستان تامین شده، آب و فاضلاب پیگیری نمی کند

بودجه حل مشکل آب شرب بجستان تامین شده، آب و فاضلاب پیگیری نمی کند