مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:202020-12-02اقتصادي

قیمت لوازم خانگی در خراسان جنوبی رکورد زد/استقبال مردم از خرید کالاهای دست دوم


افزایش قیمت لوازم خانگی باعث شده که بسیاری از نیازمندان و اقشار ضعیف در خراسان جنوبی متقاضی اجناس دست دوم شوند.

- خبرگزاری مهر، گروه استان ها: این روزها وقتی سخن از خرید لوازم خانگی زده می شود مقصود لوازم لوکس و تجملی نیست که برخی از خانواده ها به دلایل عدیده حاضرند با هر قیمتی آن را خریداری کنند.

بلکه وقتی سخن از لوازم خانگی و گران شدن قیمت آن زده می شود مقصود همان لوازم ضروری است که یک زوج جوان برای شروع یک زندگی مشترک مجبور به خرید آن هستند و جزو نیازهای اصلی زندگی محسوب می شود.

وقتی از گران شدن لوازم خانگی سخن می گوییم مقصود همان بخاری گازی است که در سرمای استخوان سوز شب های کویر یک خانواده محروم و نیازمند برای حفاظت خود از سرما مجبور هستند ولو با قرض و قسط آن را خریداری کنند و گاه به واسطه افزایش قیمت ها به سمت خرید بخاری دست دوم می روند.

ناهید بهمنی که به تازگی دختر خود را به خانه بخت فرستاده است در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهارکرد: وقتی فهمیدم که وام ازدواج افزایش یافته است، خرسند شدم که می توانم بخشی از جهیزیه دخترم را تأمین کنم.

کابوس خانواده ها برای خرید جهیزیه وی بیان کرد: اما وقتی به بازار رفتم و از قیمت لوازم خانگی باخبر شدم، فهمیدم که حتی با افزایش وام ازدواج تنها سه قلم جنس جهیزیه دخترم را می توانم تهیه کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت لوازم خانگی در خراسان جنوبی رکورد زد/استقبال مردم از خرید کالاهای دست دوم

قیمت لوازم خانگی در خراسان جنوبی رکورد زد/استقبال مردم از خرید کالاهای دست دوم