مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:152020-12-02بين الملل

وزیر خارجه عربستان: در دفاع از فلسطین کوتاهی نکردیم!


وزیر خارجه عربستان مدعی شد این کشور در دفاع از مسئله فلسطین کوتاهی نکرده است! - وزیر خارجه عربستان مدعی شد این کشور در دفاع از مسئله فلسطین کوتاهی نکرده است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان گفت: مسئله فلسطین یک مسئله اساسی و محوری برای کشورهای عربی است.

عربستان از دوره ملک عبدالعزیز تا به امروز در دفاع از این مسئله کوتاهی نکرده است! مسئله فلسطین همچنان در رأس مسائلی است که عربستان در سیاست خارجه خود از آن حمایت می کند.

وی گفت: موضع عربستان درباره مسئله فلسطین و دفاع از حقوق مشروع فلسطینی ها و پایبندی به طرح صلح عربی ثابت است.

فیصل بن فرحان گفت: عربستان مجددا پایبندی خود را به حمایت از گزینه استراتژیک صلح براساس قطعنامه های بین المللی اعلام و بر اهمیت توقف شهرک سازی ها که نقض آشکار قوانین بین المللی و مانعی در برابر تحقق صلح دائم و فراگیر است، تأکید دارد.

وی گفت: مردم فلسطین در دستیابی به مهم ترین حقوقشان برای رشد اقتصادی در بهبود اوضاعشان به ویژه در سایه رکود اقتصادی در جهان به دلیل کرونا رنج می برند.

عربستان با توجه به ایمانش به اهمیت مسئله فلسطین و دفاع از حقوق فلسطینی ها و اهمیت تقویت صلح میان طرف های درگیر از فلسطین حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه عربستان: در دفاع از فلسطین کوتاهی نکردیم!

وزیر خارجه عربستان: در دفاع از فلسطین کوتاهی نکردیم!