مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:102020-12-02سياسي

مردم ازحضور و تجمع در آرامستان ها خودداری کنند


مردم ازحضور و تجمع در آرامستان ها خودداری کنند، چرا که افراد زیادی در مراسمات به ویروس کرونا مبتلا شده و حتی جان خودشان را ازدست داده اند.

- ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: مردم ازحضور و تجمع در آرامستان ها خودداری کنند، چرا که افراد زیادی در مراسمات به ویروس کرونا مبتلا شده و حتی جان خودشان را ازدست داده اند.

مسعود امامی یگانه 12 آذر در بازدید از آرامستان های اردبیل اظهار کرد: برگزاری مراسم ترحیم در این شهر چه در آرامستان ها و چه در منازل ممنوع بوده و از خانواده های سوگوار تقاضا داریم برای حفظ سلامتی عمومی از دعوت مردم به آرامستان ها خودداری کنند.

وی ادامه داد: مراسم تشییع و خاکسپاری نیز باید با افراد محدود و درجه یک خانواده و در زمان محدود، با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود و مردم ازحضور و تجمع در آرامستان ها خودداری کنند، چرا که افراد زیادی در مراسمات به ویروس کرونا مبتلا شده و حتی جان خودشان را ازدست داده اند.

امامی یگانه از اعمال محدویت ها در آرامستان ها برای پیشگیری از ویروس کرونا توسط شهرداری اردبیل خبرداد و گفت: در شرایط خاص کنونی باید همگان برای قطع زنجیره ویروس کرونا از هر اقدامی که منجر به شیوع بیماری از جمله ازدحام گردد، خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم ازحضور و تجمع در آرامستان ها خودداری کنند

مردم ازحضور و تجمع در آرامستان ها خودداری کنند