مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:052020-12-02سياسي

ریشه حقوق های نجومی دور شدن از سیاست های ابلاغی رهبر انقلاب است


امروز اگر حقوق های نجومی را شاهد هستیم به خاطر دور شدن از اصول سیاست های کلی ابلاغ شده از سوی رهبری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه کل کشور طی تذکری اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در ابلاغ سیاست های کلی 26 بند را مورد تأکید و تذکر قرار داده اند.

وی عدالت محوری در جذب و تداوم خدمت، رعایت در نظام پرداخت، حفظ کرامت و عزت،ایجاد تعادل بین کار و زندگی افراد و سطح خدمات رسانی برتر را از جمله سیاست های کلی ابلاغ شده از سوی رهبری خواند و گفت: این سیاست ها به قدری شفاف و واضح است که اگر همین ها را به دستگاه های اجرایی دهیم همه مسائل حل خواهد شد اما چنانچه آنها را تغییر دهیم همین بلایی که اکنون سر کشور آمده است ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم ارومیه در مجلس در ادامه خاطرنشان کرد: کسی که حقوق 5 میلیونی دریافت می کند وقتی به مسؤولیت بالاتری در همان نهاد می رسد سه برابر آن دریافت می کند اشکال کار کجاست؟ متأسفانه ما از مبنای کلی سیاست های رهبری به دور شده ایم.

ذاکر همچنین یادآور شد: اگر امروز حقوق های نجومی وجود دارد به خاطر این است که از اصول سیاست های کلی مقام معظم رهبری دور شده ایم و نتیجه آن گلایه مند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه حقوق های نجومی دور شدن از سیاست های ابلاغی رهبر انقلاب است

ریشه حقوق های نجومی دور شدن از سیاست های ابلاغی رهبر انقلاب است