مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:052020-12-02ورزشي

تزریق اعتبار مالی به هیئت های ورزشی استان همدان در آینده ای نزدیک


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: اعتبار مالی خوبی جذب شده که به زودی به تمام هیئت های ورزشی تزریق خواهیم کرد و نگاه ویژه ای نیز به هیئت فوتبال استان همدان خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید سیفی شامگاه سه شنبه در نشست با رییس و عوامل اجرایی هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به حمایت از هیئت فوتبال استان همدان گفت: اعتبار مالی خوبی جذب شده که به زودی به تمام هیئت های ورزشی تزریق خواهیم کرد و نگاه ویژه ای نیز به هیئت فوتبال استان همدان خواهیم داشت.

سیفی عنوان کرد: تمام زمین های فوتبال استان همدان در اختیار هیئت فوتبال استان همدان قرار خواهد گرفت تا تیم ها با هماهنگی این هیئت زمین ها را تحویل بگیرند.

وی با بیان اینکه به دنبال زیرساخت مناسب برای هیئت فوتبال استان همدان هستیم، بیان کرد: ساختمان هیئت فوتبال استان همدان در شأن این هیئت نیست و باید ساختمانی در خور فوتبال استان در اختیار هیئت قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: مسابقات باید زیرنظر هیئت فوتبال استان همدان برگزار شود تا ناهماهنگی در این زمینه نداشته باشیم.

سیفی با اشاره به فوتبال و فوتسال بانوان گفت: فوتبال و فوتسال بانوان نیز از اولویت های ما بوده و هرگونه امکاناتی در اختیار تیم های بانوان قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق اعتبار مالی به هیئت های ورزشی استان همدان در آینده ای نزدیک

تزریق اعتبار مالی به هیئت های ورزشی استان همدان در آینده ای نزدیک