مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:052020-12-02اقتصادي

واردات گوشت لاشه قرمز با مجوز جهاد کشاورزی هرمزگان صورت می گیرد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: باهماهنگی های انجام شده توسط ستاد تنظیم بازار استان در خصوص نوسانات برخی اقلام اساسی در سطح کشور و به طبع آن در استان که تحت تاثیر بود اقداماتی از جمله توزیع 889 تن شکر به غیر از بخش خصوصی در حال جذب و توزیع است.

- ایسنا/هرمزگان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: باهماهنگی های انجام شده توسط ستاد تنظیم بازار استان در خصوص نوسانات برخی اقلام اساسی در سطح کشور و به طبع آن در استان که تحت تاثیر بود اقداماتی از جمله توزیع 889 تن شکر به غیر از بخش خصوصی در حال جذب و توزیع است.

خلیل قاسمی صبح امروز(112 آذرماه) در بیست و ششمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان، افزود: در این راستا 750 تن برنج هندی، 600 تن روغن و 520 تن حواله مرغ منجمد به استان تخصیص یافته است که تاکنون 506 تن برنج هندی و 220 تن مرغ منجمد در استان توزیع شد.

وی به جذب سهمیه روغن اشاره کردو گفت: با تلاش و همکاری دستگاه قضایی کشتی های حامل روغن خام که از لحاظ مالی با مشکلاتی مواجه بودند با همکاری دادستان استان رفع و تخلیه روغن در بندر شهید رجایی انجام و به کارخانجات استان جهت فرآوری و توزیع در شهرستان هایی که کمبود داشتند ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات گوشت لاشه قرمز با مجوز جهاد کشاورزی هرمزگان صورت می گیرد

واردات گوشت لاشه قرمز با مجوز جهاد کشاورزی هرمزگان صورت می گیرد