مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:002020-12-02سياسي

روند اجرایی پروژه های عمرانی فردیس تسریع شود


معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فردیس گفت: فردیس در حوزه زیرساخت های فنی و عمرانی مشکلات بسیاری دارد که تکمیل پروژه های مهم و تامین نیازهای ضروری باید در دستور کار مدیران شهری قرار گیرد.

- بهزاد پرویزی، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با اشاره به ظرفیت های شهرستان فردیس در حوزه های مختلف، گفت: این شهرستان متاسفانه به علت عدم وجود زیرساخت های فنی و عمرانی در حوزه های مختلف، همچنان با مشکلاتی مواجه است که رفع آن نیاز به تعامل و همراهی همه دستگاه های اجرایی با مجموعه شورای شهر و شهرداری است تا با یک عزم و اراده جدی مسیر رشد و توسعه شهرستان فراهم شود.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، فردیس را شهرستانی دارای بافت شهرنشین دانست و نقش شهرداری های فردیس و مشکین دشت را در شتاب بخشی به فرآیند توسعه شهرستان با اهمیت ذکر کرد.

 پرویزی ضمن درخواست از مدیران شهرداری فردیس برای تسریع در اجرایی شدن پروژه های عمرانی، یادآور شد: با توجه به  نزدیک شدن به ماه های پایان سال 99 ، باید با اتخاذ تدابیر لازم در جهت به سرانجام رساندن پروژه های نیمه تمام به فوریت اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند اجرایی پروژه های عمرانی فردیس تسریع شود

روند اجرایی پروژه های عمرانی فردیس تسریع شود