مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:002020-12-02بين الملل

انتقاد آمریکا از اقدام چین در قبال استرالیا


ایالات متحده استفاده چین از تصویر دستکاری شده دیجیتال یک سرباز استرالیایی را یک اقدام نادرست و ضربه ای بر روابط بین استرالیا و چین خواند.

- ایالات متحده استفاده چین از تصویر دستکاری شده دیجیتال یک سرباز استرالیایی را یک "اقدام نادرست" و ضربه ای بر روابط بین استرالیا و چین خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، پس از آنکه سخنگوی وزارت خارجه چین تصویری از یک سرباز استرالیایی را در حالیکه یک چاقوی خونی روی گلوی یک پسربچه افغان قرار داده، منتشر کرد، اسکات موریسون، نخست وزیر استرلیا از پکن خواست تا بابت این مساله عذرخواهی کند اما چین این درخواست را رد کرده است.

سفارت چین در استرالیا گفته که خشم و عصبانیت از سوی سیاستمداران و رسانه های استرالیایی واکنشی بیش از حد است.

سایر کشورها شامل آمریکا، نیوزیلند و فرانسه نیز نگرانی خود را بابت استفاده وزارت خارجه چین از تصویر دستکاری شده در حساب کاربری رسمی این وزارت خانه ابراز کرده اند.

وزارت خارجه آمریکا امروز (چهارشنبه) با اعلام اینکه چین تصاویری دستکاری شده را در توییتر منتشر کرده در حالیکه شهروندانش از استفاده از این رسانه اجتماعی منع شده اند، اعلام کرد: جدیدترین حمله چین به استرالیا نشان دهنده نمونه دیگری از استفاده بدون کنترل اطلاعات نادرست و دیپلماسی اجب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد آمریکا از اقدام چین در قبال استرالیا

انتقاد آمریکا از اقدام چین در قبال استرالیا