مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 05:552020-12-02سياسي

عدم تحقق مطالبه رهبری در افزایش اعتبارات تحقیقاتی


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: براساس برنامه ششم باید سهم اعتبار تحقیقات به 4 درصد می رسید که این مهم مورد تاکید و مطالبه مقام معظم رهبری نیز بوده است که همچنان شاهد عدم تحقق آن هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید رضا حاجی بابایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با حضور در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با سعید رضا عاملی دبیر این شورا دیدار و گفتگو کرد.

دکتر عاملی به اشاره به سوابق فرهنگی دکتر حاجی بابایی در حوزه های فرهنگی حضور وی در جایگاه ریاست کمیسیون برنامه و بودجه را منشا اثر مثبت برای حوزه علم و فناوری و فرهنگ کشور خواند.

مجلس بعضا به مصوبات شورا توجه نمی کند وی در ادامه جلسه جایگاه شورای عالی انقلاب فرهنگی را مورد توجه قرار داد و گفت: فلسفه وجودی شورا و آثار مصوبات این شورا در پیشرفت علم و فرهنگ کشور بعضا در مجلس مورد توجه قرار نمی گیرد که باید برای نهادینه شدن این جایگاه فراقوه ای تدبیر شود.

عاملی تاکید کرد: همچنین از طرف دیگر رکن بودن مجلس شورای اسلامی در قانون گذاری کشور صیانت شود و اقدامی صورت نگیرد که موجب تضعیف آن شود.

عدم تحقق مطالبه رهبری در افزایش اعتبارات تحقیقات دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بر اساس برنامه ششم باید سهم اعتبار تحقیقات کشور به 4 درصد می رسید که این مهم مورد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تحقق مطالبه رهبری در افزایش اعتبارات تحقیقاتی

عدم تحقق مطالبه رهبری در افزایش اعتبارات تحقیقاتی