مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 05:502020-12-02اقتصادي

بزرگ ترین مرکز آموزش های ایمنی در کنگان آغاز به کار می کند


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: با همکاری مجتمع گاز پارس جنوبی بزرگ ترین سایت آموزش HSE در مرکز آموزش فنی و حرفه ای کنگان در جهت توانمندسازی 17 هزار شاغل در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس راه اندازی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالمجید دراهکی صبح امروز در نشست با مدیر منابع انسانی و کارشناسان آموزش مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه این سایت آموزشی در راستای توسعه مرکز تأیید صلاحیت حرفه ای شاغلین گاز کشور در استان بوشهر راه اندازی خواهد شد، اظهار داشت: برندسازی مهارت امروز باید به عنوان یک اصل در کشور شناخته شود و مجتمع گاز پارس جنوبی پرچمدار این اصل است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر با تأکید بر توسعه مهارت آموزی در صنایع افزود: عسلویه باید به شهرستان کار و مهارت تبدیل شود و به گونه ای باشد که مقام های ملی کشور نگاه توسعه ای در ارتباط با مهارت را به راحتی در این منطقه لمس کنند.

دراهکی از تجهیز مرکز ملی مهارت گاز کشور با همکاری مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد و اضافه کرد: مرکز مهارت آموزی گاز کشور با ارائه 180 استاندارد مهارتی در حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین مرکز آموزش های ایمنی در کنگان آغاز به کار می کند

بزرگ ترین مرکز آموزش های ایمنی در کنگان آغاز به کار می کند