مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 05:502020-12-02اقتصادي

چرا مردم از خودروی داخلی خسته شده اند؟


انتشار خبر رونمایی از پژو 308 جدید در رسانه ها به یکی از پربازدیدترین اخبار خبرگزاری ایسنا تبدیل شد، استقبال قابل توجه مردم از این خبر نشان می دهد که علیرغم نجومی شدن قیمت خودرو در ماه های اخیر، - ایسنا/مرکزی انتشار خبر رونمایی از پژو 308 جدید در رسانه ها به یکی از پربازدیدترین اخبار خبرگزاری ایسنا تبدیل شد، استقبال قابل توجه مردم از این خبر نشان می دهد که علیرغم نجومی شدن قیمت خودرو در ماه های اخیر، مردم همچنان پیگیر اخبار صنعت خودروسازی و مشتاق خرید خودرویی با کیفیت هستند، آرزویی که معلوم نیست در کشور ما چه زمانی بواقع محقق می شود.

تجربه نشان داده است که سلیقه خریداران خودرو در گذر زمان دائما در حال تغییر است، چرا که اگر به نوع خودروهای در حال تردد در سطح شهر دقت کنیم خواهیم دید که خودروهایی که در دو دهه قبل در اولویت اول خرید مردم بودند، امروز جایگاه قابل توجهی نزد مردم ندارند.

گرچه عده ای هم هستند که یا به دلیل عدم تمکن مالی یا از روی بی میلی، به تکنولوژی جدید و طراحی های نوین در ساخت خودرو اهمیتی نداده و ترجیح می دهند که همواره از خودروهای قدیمی و مدل پایین استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اما اغلب خریداران در کشورهای پیشرفته همان طور که گفته شد بعد از مقایسه طراحی و تکنولوژی، خودرویی که در نظرشان زیباتر جلوه می کند و فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مردم از خودروی داخلی خسته شده اند؟

چرا مردم از خودروی داخلی خسته شده اند؟