مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 05:502020-12-02سياسي

کالیبراسیون وسایل سنجش در یزد مظلوم واقع شده است


مدیر کل اداره استاندارد استان یزد با اشاره به نبود همکاری لازم از سوی برخی از کسبه برای کالیبراسیون وسایل سنجش خود، گفت: وظیفه کنترل اوزان و مقیاس ها و به عبارت دیگر کالیبراسیون وسایل سنجش در استان مظلوم واقع شده است.

- ایسنا/یزد مدیر کل اداره استاندارد استان یزد با اشاره به نبود همکاری لازم از سوی برخی از کسبه برای کالیبراسیون وسایل سنجش خود، گفت: وظیفه کنترل اوزان و مقیاس ها و به عبارت دیگر کالیبراسیون وسایل سنجش در استان مظلوم واقع شده است.

محمد رضا زارع بنادکوکی در نشست با رییس بسیج اصناف استان که به منظور بررسی مشکلات استاندارد در حوزه اصناف برگزار شد، افزود: براساس قانون جامع تقویت و توسعه نظام استاندارد، چهار وظیفه کلی ارزیابی انطباق، تایید صلاحیت، استاندارد سازی و اندازه شناسی و کنترل اوزان و مقیاس ها، بر عهده سازمان ملی استاندارد ایران است و به تبع آن دوایر کل استانی نیز باید در همین راستا گام بردارند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در استان یزد، مسئولان اداره کل استاندارد و دیگر متولیان این حوزه اعم از شرکت های بازرسی، نمونه برداری و آزمایشگاه های همکار، در رابطه با انجام و به هدف رسیدن سه وظیفه اول به آن صورت نگرانی ندارند، منتهی دغدغه اصلی نبود امکان انجام همه جانبه وظیفه چهارم یعنی کالیبراسیون وسایل سنجش اعم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالیبراسیون وسایل سنجش در یزد مظلوم واقع شده است

کالیبراسیون وسایل سنجش در یزد مظلوم واقع شده است