مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 05:502020-12-02اقتصادي

حمایت بنیاد برکت از کشت «موسیر» حبشیان


بخشدار پیرسلمان از پرداخت 400 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی از محل اعتبارات ستاد اجرایی بنیاد برکت امام(ره) به متقاضیان واجد شرایط کشت موسیر در روستای گردشگری حبشی خبر داد.

- ایسنا/همدان بخشدار پیرسلمان از پرداخت 400 میلیون تومان تسهیلات اشتغالزایی از محل اعتبارات ستاد اجرایی بنیاد برکت امام(ره) به متقاضیان واجد شرایط کشت موسیر در روستای گردشگری حبشی خبر داد.

محمود فیروزبخت در گفت وگو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: این میزان تسهیلات اشتغالزایی کم بهره از ابتدای سال تاکنون به 10 نفر از متقاضیان کشت موسیر هر یک 40 میلیون تومان در روستای گردشگری حبشی واقع در بخش پیرسلمان پرداخت شده است.

وی با اشاره به عملکرد مطلوب بنیاد برکت در سطح روستاهای بخش پیرسلمان طی دو سال گذشته خاطرنشان کرد: در سال گذشته توسط بنیاد برکت با استفاده از تسهیلات این بنیاد در هفت روستای بخش به تعداد 100 نفر اشتغال و کارآفرینی ایجاد شده و امسال نیز بنیاد برکت 10 روستا را در این بخش برای اشتغال و کارآفرینی هدفگذاری کرده است.

فیروزبخت در ادامه با اشاره به پروژه کف سازی و سنگفرش روستای هدف گردشگری حبشی خاطرنشان کرد: این پروژه مربوط به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بوده که با پیگیری های بخشداری پیرسلمان پس از مدتی توقف مجدداً عملیات اجرایی طرح فوق آغا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بنیاد برکت از کشت «موسیر» حبشیان

حمایت بنیاد برکت از کشت «موسیر» حبشیان