مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 05:452020-12-02سياسي

بهره مندی 1390 دانش آموز شاهد و ایثارگر ایلام از خدمات بنیاد شهید


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: آمار کل دانشجویان شاهد و ایثارگری که از خدمات آموزشی بنیاد ایلام نظیر پرداخت شهریه و یا کلاسهای تقویتی بهره مند شده اند، - 1390 نفر است.

اسدالله تولیده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: دانش آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر سرمایه عظیم کشور هستند و در اجرای برنامه های ترویجی در حوزه ایثار و شهادت که لازمه جامعه امروز است، از ایده ها و شیوه های بدیع بهره خواهیم گرفت.

وی تاکید کرد:آشنایی هرچه بیشتر آحاد جامعه به ویژه جوانان با سیره و منش شهدا، آینده کشور را بیمه خواهد کرد و بخشی از این رسالت نیز بر گردن دانش آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر به عنوان آینده سازان ایران اسلامی قرار دارد و رسیدگی هرچه بیشتر به مسائل، مشکلات تحصیلی و ارتقای سطح علمی آنان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان ایلام، با اشاره به اینکه در سال تحصیلی 99-98 ، تعداد 522 دانش آموز ایثارگر تحت پوشش بنیاد ایلام قرار دارند، تصریح کرد:ارزیابی عملکرد ستادهای شاهد، آموزش عمومی، یکی از کارهای بسیار مهمی است که در خصوص رسیدگی به وضعیت تحصیلی دانش آموزان توسط بنیاد ایلام صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 1390 دانش آموز شاهد و ایثارگر ایلام از خدمات بنیاد شهید

بهره مندی 1390 دانش آموز شاهد و ایثارگر ایلام از خدمات بنیاد شهید