مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 05:302020-12-02بين الملل

آغاز تحقیقات درباره پرداخت رشوه به ترامپ برای استفاده از عفو ریاست جمهوری


اسنادی بتازگی فاش شده است که نشان می دهد، احتمالاً پول هایی به عنوان رشوه به کاخ سفید انتقال داده می شده تا «دونالد ترامپ» قبل از پایان دوره خود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، طبق اسنادی که روز گذشته (سه شنبه) در یک دادگاه فدرال فاش شد، ، افشای جدیدترین اسناد از دریافت رشوه کاخ سفید از متهمانی که خواستار عفو رییس جمهوری هستند، در شرایطی صورت گرفته که چند تن از مشاوران ارشد دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به اتهامات جنایی فدرال محکوم شده اند و گمانه زنی ها درباره عفو افراد وابسته به ترامپ توسط کاخ سفید افزایش یافته است.

عصر روز گذشته (سه شنبه) در دادگاه منطقه واشنگتن دی سی ، اطلاعاتی درباره انتقال پول به کاخ سفید و سازمانهای سیاسی متبوعه در یک سند 20 صفحه ای اصلاح شده، فاش شد.

طبق این گزارش، اسناد فوق در حقیقت بررسی های قاضی بریل هاول  از درخواست دادستان ها برای دسترسی به اسنادی را که در حین یک عملیات جستجو درباره تحقیقات رشوه برای عفو به دست آمده، نشان می دهد.

طبق گزارش سی ان ان، در اسناد مربوط به دریافت رشوه کاخ سفید، اشاره ای به زمان یا نام افرادی که احتمالاً در این قضیه دخیل هستند، آورده نشده است.

شبکه آمریکایی سی ان ان گزارش کرد که کاخ سفید حاضر به اظهارنظر درباره این اسناد دادگاه نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تحقیقات درباره پرداخت رشوه به ترامپ برای استفاده از عفو ریاست جمهوری

آغاز تحقیقات درباره پرداخت رشوه به ترامپ برای استفاده از عفو ریاست جمهوری