مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 05:302020-12-02ورزشي

افشاگری علیرضا منصوریان علیه کاپیتان تراکتور


در حالی که برخی رسانه ها مدعی شده بودند که مسعود شجاعی به دلیل مشکوک بودن به کرونا در بازی با مس رفسنجان حضور ندارد اما علیرضا منصوریان این ادعا را رد کرد و گفت که مشکل شجاعی شخصی است .

- جی پلاس ، در حالی که از تبریز خبر رسیده بود مسعود شجاعی مشکوک به کرونا است، علیرضا منصوریان اعلام کرد برای شجاعی یک مشکل شخصی پیش آمده و این بازیکن به کرمان سفر می کتند و تا ظهر روز بازی مقابل مس رفسنجان خودش را به اردوی تراکتور می رساند.

پارس فوتبال نوشت؛ شایعه شده مسعود شجاعی دلخوری هایی از باشگاه دارد و همین دلخوری ها باعث شد همراه تیم به کرمان سفر نکند اما منصوریان با اطمینان از سفر او به کرمان خبر داد.

حالا از دو حالت خارج نیست؛ یا سوتفاهم های موجود برطرف شده و شجاعی خودش را به رفسنجان می رساند یا دلخوری او فقط شایعه بوده است.

این شایعه که مسعود شجاعی از پرداخت نشدن پاداش های قهرمانی تیم در جام حذفی به بازیکنان تراکتور دلخور است، از سوی چند بازیکن باتجربه تراکتور تکذیب شد.

این بازیکنان می گویند واقعا برای مسعود یک کار شخصی خارج از فوتبال پیش آمده و او با هماهنگی کادرفنی و باشگاه همراه تراکتور به کرمان نرفته و قرار شده فردا خودش را به رفسنجان برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری علیرضا منصوریان علیه کاپیتان تراکتور

افشاگری علیرضا منصوریان علیه کاپیتان تراکتور