مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 21:352020-12-01اقتصادي

ترس از گرانی، احتکار خانگی و کاهش جوجه ریزی سه گانه موثر بر پرکشیدن قیمت مرغ


 رییس سازمان صمت استان سمنان از ترس از گرانی، احتکار خانگی و کاهش جوجه ریزی به عنوان سه گانه موثر در افزایش قیمت مرغ نام برد.

- "ترس از گرانی، احتکار خانگی و کاهش جوجه ریزی" سه گانه موثر بر پرکشیدن قیمت مرغ ایسنا/سمنان  رییس سازمان صمت استان سمنان از ترس از گرانی، احتکار خانگی و کاهش جوجه ریزی به عنوان سه گانه موثر در افزایش قیمت مرغ نام برد.

علی تشنه دل در ششمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان با اشاره به قیمت مرغ در این استان خاطرنشان کرد: با همراهی و همکاری استانداری سمنان و دیگر دستگاه های مسوول هم اکنون گوشت مرغ در استان سمنان به ازای هر یک کیلوگرم با قیمت مصوب 20 هزار و 400 تومان به فروش می رسد.

این عضو ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به تفاوت قیمتی این کالا در برخی شهرستان ها تصریح کرد: در فروش گوشت مرغ با قیمت مصوب در شهرستان گرمسار مشکلاتی وجود دارد که با هماهنگی انجام شده برای رفع این دغدغه اقدام خواهد شد.

تشنه دل از ارسال بخش عمده مرغ و تخم مرغ تولیدی مازاد استان به دیگر استان ها خبر داد و اضافه کرد: استان های همجوار تهران مکلف به ارسال روزانه 40 تُن گوشت مرغ برای تنظیم بازار و رفع مشکل کمبود عرضه در پایتخت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترس از گرانی، احتکار خانگی و کاهش جوجه ریزی سه گانه موثر بر پرکشیدن قیمت مرغ

ترس از گرانی، احتکار خانگی و کاهش جوجه ریزی سه گانه موثر بر پرکشیدن قیمت مرغ